Technische Dienst

TECHNISCHE DIENST

In samenwerking met Kärcher biedt Hazet een groot pakket aan diensten op maat. Hazet beschikt over een eigen service- en onderhoudsdienst, waardoor uw defecte reinigingsapparatuur doorgaans al binnen één à twee werkdagen is gerepareerd. Bovendien zijn bij ons de gangbaarste reserveonderdelen op voorraad in onze werkplaats en direct voorhanden in de servicewagens.

Hazet werkt alleen met erkende VCA-gecertificeerde monteurs. U bent daardoor verzekerd van installatie, reparatie, onderhoud en (jaarlijkse) keuring van uw materiaal conform de relevante NEN-normen, waaronder NEN 3140. Dankzij onze nauwe samenwerking met Kärcher bieden we u bovendien altijd producten van topkwaliteit. Voor duurzame zekerheid sluiten wij graag een serviceovereenkomst met u af op basis van uw specifieke behoeftes en wensen.

 

OF NEEM CONTACT MET ONS OP:

Telefoon: 075 – 205 0020

E-mail: info@karcher-center-hazet.nl

 

VAKKENNIS ALTIJD OP PEIL

Onze Kärcher monteurs zijn altijd in staat om u te helpen, ongeacht de situatie. Dit is niet toevallig, want scholing en training zijn voor ons een serieuze zaak en worden beschouwd als de sleutel tot ons succes. Onze monteurs worden regelmatig getraind en opgeleid in het opleidingscentrum, met meer dan 35 scholingsdagen per jaar om ervoor te zorgen dat ze altijd op de hoogte zijn van de laatste kennis en ontwikkelingen.

VERLOOP VAN REPARATIE

1. SERVICE NODIG? 

Uw Kärcher machine moet direct vakkundig worden gerepareerd?

Geen probleem! Neem contact met ons op.

2. SNEL EEN AFSPRAAK MAKEN

We leggen samen met u een datum en tijd vast. Dankzij ons efficiënte routeplanningssysteem zijn we zeer snel bij u.

3. WIJ HOUDEN U OP DE HOOGTE

Bij het team van Kärcher center Hazet bent u in goede handen.

4. ONGECOMPLICEERDE REPARATIE

Een van onze monteurs komt bij u langs en voert de vereiste reparatie uit. Door de ingediende beschrijving van het defect kunnen de waarschijnlijk benodigde reserveonderdelen direct worden meegenomen. Voor een reparatie in Kärcher kwaliteit. Mocht het apparaat niet ter plekke gerepareerd kunnen worden dan is reparatie in onze werkplaats ook mogelijk en verzorgen wij het vervoer.

5. DIRECT SERVICEBERICHT

Zodra onze monteur uw probleem heeft verholpen, ontvangt u per e-mail het servicerapport. In dit rapport wordt o.a. aangegeven welke reserveonderdelen zijn gebruikt en wat er is gerepareerd aan uw machine.